20 marca 2013

New in


Ostatnio zagościło u mnie kilka nowych par bucików. Każda z nich to mój absolutny must - have od jakiegoś czasu :)

Białe sneakersy ze złotymi ćwiekami. Chorowałam na nie od dobrych 2 miesięcy, odkąd znalazłam je w kilku najpopularniejszych sklepach internetowych, ale nie przekonywała mnie cena oscylująca między 100 a 120 zł plus wysyłka ok 15 zł... Aż tu nagle, przez przypadek znalazłam je u chińczyków i kupiłam za kwotę 60 zł :) Najśmieszniejsze jest to, że są to dokładnie takie same buty, jak te wcześniej wspomniane :)



Zamszowe skórzane botki w kolorze karmelowym. Moje wymarzone! Nie sądziłam, że znajdę buty tak wygodne, tak zgrabne i tak idealnie dopasowane do mojej stopy. Są po prostu jak szyte na wymiar.
Są dostępne w różnych kolorach i rozmiarach a cena jest mega korzystna. Obecnie jest na nie bardzo duża obniżka, więc zajrzyjcie na stronkę

Zalando :) Polecam wziąć 1 rozmiar większe niż Wasz standardowy, bo rozmiarówka jest mocno zaniżona.



Śniegowce a'la Emu w panterkę. Dość ekstrawagancki wzór, ale wpadły mi w oko, jak je tylko zobaczyłam. Nie wspomnę o tym, że tak ciepłych butów (oprócz oryginalnych Emu) jeszcze nie miałam :)



Miłego oglądania ;)

11 komentarzy:

  1. te trampeczki były w czarnym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Były białe, czarne, beżowe i jeszcze jakiś jeden lub dwa kolory :)

      Usuń
    2. Białe trampki świetne... no i cena niezbyt wygórowana.
      Fajny zakup :)

      Usuń
  2. 2 są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie trampeczki, sa boskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne buty ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty sa fenomenalne! :)) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie są te białe pierwsze, gdzie je kupiłaś? podasz stronkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cwieki .. cwieki .. cwieki <3 Kocham je! Wszystkie butki piekne
    ZAPRASZAM do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. białe trampki są rewelacyjne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń