23 marca 2013

Instagram mix


Dla tych z Was, które nie mają aplikacji Instagram, przygotowałam mały mix zdjęć. Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię oglądać u innych osób taki misz - masz :)


  
*klub Bed we Wrocławiu

*sesja zdjęciowa

*alternatywa dla Maca - zdrowe i przepyszne hamburgery z ziemniaczkami smażonymi na oliwie z oliwek

*wakacje - leżing, plażing, smażing ;)

*jeden z relaksujących wieczorów

*moja psia trochę nieprzytomna ;)

*100% boho

*wiosenne tulipanki

*które moje? ;)

*moje weselne dekoracje

*pyszne i zdrowe ciasteczka zbożowe według przepisu mkm.pinger.pl 

*kotka mojej siostry wystrojona w jej bransoletkę ;)

*nowa jadalnia część 1

*i część 2 :)
 

Miłego oglądania ;)


5 komentarzy:

  1. uwielbiam oglądać takie zdjęcia ;)
    śliczna psinka ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Twój profil na instagramie... bardzo fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! uwielbiam takie mixy :D zdjęcie z plaży świetne :) pozdrawiam i obserwuję:)

    www.pamietajkto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie można zjeść takie hamburgery? ;)

    OdpowiedzUsuń