8 lipca 2014

Summer Party



Letnie przyjęcia niewątpliwie dają nam nieskończone pole do outfitowego popisu. Możemy puścić wodze fantazji i wybrać to, co tylko chcemy. Paleta barw jest nieograniczona, tak samo jak zestawienia kolorystyczne. Nie ulegajmy powszechnie przyjętym sztampowym regułkom dotyczącym barw. Zaszalejmy :)
Sukienka, którą mam na sobie, jest doskonałym przykładem szaleństwa kolorystycznego. Mamy tutaj łososia, róż, fiolet, lazur, biel i brzoskwinię. Sukienka niby trudna, a jak łatwa ... Wystarczy dobrać akcesoria pod kolor materiału i na pewno będzie fajnie ;) Swoją drogą, naszyjnik, szpilki i sukienka z tej stylizacji to jedne z niewielu rzeczy w mojej szafie, których na pewno nigdy się nie pozbędę ;)

sukienka, torebka, cienka bransoletka/H&M; szpilki/Zara, grubsza bransoletka/Diva; naszyjnik/Granashop


Miłego wieczoru :)

8 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :) czy jest nadal w sklepach czy to jakaś starsza kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety kupiłam ją już baaardzo dawno. Obstawiam coś ponad 3 lata. Ale w H&M są ciągle przepiękne sukienki. Trzeba trzymać rękę na pulsie :)

      Usuń
  2. naszyjnik bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukienka, boskie kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, kolory idealne na to lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń